דף הבית >> טיפול זוגי
 


למי מתאים טיפול זוגי ?

שיפור התקשורת הזוגית, שיפור הזוגיות.
שיקום מערכת היחסים לאחר משברי אמון (בגידה).
אלימות פיזית ומילולית.
בעיות וקשיים בתפקוד המיני, שיפור המיניות.
התמודדות עם קשיי פוריות (בהיבט הנפשי).
מערכות היחסים בין הזוג והמשפחה המורחבת.
זוגיות במשבר.

 

מתי פונים לטיפול ?

טיפול זוגי - ייעוץ נישואין, מתאים להתמודדות עם הקשיים הזוגיים. כפי שלא נולדנו עם הידע והניסיון להיות הורים, כך גם הידע איך לשמור על זוגיות טובה חסר לנו במקרים רבים. האגדות והסרטים ההוליוודיים יוצרים פנטזיות שהקושי לממש אותן מתסכל, ומרבית הזוגות נתקלים בקשיים לשמר את הזוגיות במהלך הזמן. הטיפול הזוגי יכול לסייע לזוגות (נשואים ולא נשואים) לפתח ולשפר את הקשר ביניהם ולפתור בעיות בקשר, לפתח ולשפר את הזוגיות.

נושאים שכיחים העולים בטיפול זוגי: אובדן הרומנטיקה, שיפור בתקשורת הזוגית, מריבות, אלימות (פיזית ומילולית), שיקום היחסים במשברי אמון ובגידה. במסגרת הטיפול הזוגי נחפש את הדרך לשיפור הזוגיות, ובמידת הצורך ניתן לסייע גם לתהליכי פרידה וגירושין בהסכמה או בגישור.

הטיפול הזוגי יכול לסייע לראות את הדברים באור חדש, למצוא את הכוחות להתמודד ואת כיווני הפעולה הרצויים.תמיד עדיפים חיפוש הדרך וההתמודדות על פני דחייה, התעלמות וחוסר טיפול.

הפנייה לעזרה ולטיפול זוגי מקצועי מעידה על רצון כן ואמיתי לפתור בעיות ולהקל על "כובד" החיים. ניתן להסתייע בטיפול זוגי לשיפור התקשורת הזוגית, או לפתרון של דילמות ספציפיות: שחיקה ועייפות בזוגיות, התמודדות עם קשיי פריון ומין, זוגיות ב"פרק ב' ". ניתן להתייעץ לגבי שינויים ומעברים בחיים והשפעתם על המערכת הזוגית: דילמות לגבי מיסוד הקשר, "הקן המתרוקן", הגירה, שינוי מקום מגורים, שינוי עבודה, התמודדות עם מחלות או קשיים נפשיים.

ניתן גם לקבל טיפול קצר מועד טיפול ממוקד סביב בעיה ספציפית, בדרך כלל משהו פתאומי, חדש  שמצריך חשיבה רחבה בעזרת מישהו מיומן על מנת לקדם פתרונות יעילים לסוג הבעיה.

 

לילך צור טיפול זוגי, טיפול משפחתי, הדרכת הורים
כתובת הקליניקה: מגדל הלבנון 23 , מודיעין    
מפת האתר

 

לייבסיטי - בניית אתרים