למי מתאים טיפול משפחתי ?

במקרים בהם אתם זקוקים לייעוץ או טיפול משפחתי :

דילמות לגבי הרחבת המשפחה.
הצטרפות ילד חדש למשפחה.
מריבות בין אחים.
גבולות וסמכות הורית עם פעוטות, ילדים ומתבגרים.
ילדים עם קשיי קשב וריכוז ולקויות למידה.
חרדות וקשיים חברתיים אצל הילדים.
טראומות ופגיעות מיניות.
"סודות" במשפחה.
תמיכה במשפחות מאמצות, משפחות אומנה.
התמודדות וטיפול בהורים מבוגרים.
שיפור התקשורת המשפחתית.

מתי פונים לטיפול משפחתי?

הורים לילדים מתלבטים בשאלות רבות לגבי גידולם. אף אחד מאיתנו לא נולד עם הידע והניסיון ההורי. אני מסייעת בהדרכת הורים במגוון הרחב של הדילמות המשפחתיות, ובהתייעצות לגבי ילד אחד, אני מתייחסת לכלל המשפחה.

דוגמאות: הרחבת המשפחה לידת ילד נוסף וכיצד זה משפיע על האחים. אלימות בבית ומריבות בין אחים, איך וכיצד ניתן לפתור בעזרת גבולות וסמכות הורית,. גידול ילדים עם קשיי קשב וריכוז ולקויות למידה (כמו ADD, ADHD) איך מתמודדים עם זה בבית. הפרעות אכילה, קשיי הסתגלות והשתלבות של ילדים במסגרות החינוך, זיהוי ואבחון מערכתי איך ניתן לסייע לכל המערכת.

לכל אלה ועל כל שאלה אחרת שבה אתם מתלבטים, ניתן לפנות אלי ולקבל ייעוץ או טיפול.  הטיפול יתבצע באמצעות ההורים ובדרך כלל כטיפול משפחתי . רק לעיתים רחוקות אמליץ על טיפול אישי לילד מתחת לגיל 12.

בעבודה אישית עם נוער ומתבגרים אני מסייעת ומלווה אותם לבד או עם ההורים, במגוון הקשיים וההתמודדויות של גיל ההתבגרות הסוער, כמו: השתלבות בבתי הספר ובצבא, הפרעות אכילה, קשיים רגשיים,דכדוך או דיכאון, חרדות, לחץ ממבחנים, דילמות רומנטיות, התפתחות וזהות מינית.

הטיפול יכול לסייע לראות את הדברים באור חדש, למצוא את הכוחות להתמודד ואת כיווני הפעולה הרצויים. תמיד עדיפים חיפוש הדרך וההתמודדות על פני דחייה, התעלמות וחוסר טיפול.

הפנייה לעזרה ולטיפול משפחתי מקצועי מעידה על רצון כן ואמיתי לפתור בעיות ולהקל על "כובד" החיים.

 ניתן גם לקבל טיפול קצר מועד טיפול ממוקד סביב בעיה ספציפית, בדרך כלל משהו פתאומי, חדש  שמצריך חשיבה רחבה בעזרת מישהו מיומן על מנת לקדם פתרונות יעילים לסוג הבעיה.

לילך צור טיפול זוגי, טיפול משפחתי, הדרכת הורים
כתובת הקליניקה: מגדל הלבנון 23 , מודיעין    
מפת האתר

 

לייבסיטי - בניית אתרים